Lax


Fattar inte hur alla storbloggare lyckas hålla igång både insta, twitter, Facebook, bloggen och i vissa fall ännu fler sociala medier.. Med risk för att tjata ut bilder menar jag. Man vill ju inte posta samma bilder på fb och insta som på bloggen.. Men man orkar ju inte heller ta 20 bilder om dagen. I-landsproblem :-)

Detta var min middag idag! Måste börja skärpa mig med kosten, har lagt på mig en del sen jag slutade med viktväktarna. Jag vet att viktväktarna funkar på mig men har ändå ingen motivation alls att börja med det just nu. Startar med bättre kost iaf så får vi se vart jag hamnar.

Nä nu måste jag väcka min man om han ska kunna sova inatt.. Sen ska jag titta på biggest looser Sverige :)



KOMMENTARER



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: