Klick


Kul sällskap som somnade 2 minuter INNAN Eurovision började. Så nu har jag snart plöjt igenom alla bidragen från semifinalen samtidigt som jag har suttit och kollat lite prylar på nätet. Förresten jag tänkte på det, alla bidrag som vi sett i dessa två "delfinaler" nu kommer vi ju behöva se igen på lördag? Egentligen alltså helt meningslöst att kolla på det dessa dagar som jag gjort.. Haha.

Aja, åter till vad jag gjort förutom att kolla tv ;-) klickade hem en rosa smartshake och två paket fitnessnudlar. Har ju aldrig provat! Någon som testat och kan säga om de är gott eller inte? Smartshaken har jag inte tänkt att ha till proteinpulver inte (smakar blä!) utan jag tänkte använda den till att ha typ yoghurt i, också müsli eller mina älskade havrefras i den lilla behållaren längst ner :) såg en på jobbet som gjorde så. Lätt att ta med!



KOMMENTARER



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: