On the road..


Sitter på tåget hem från Stockholm nu och har cirka en timme kvar till vi är i Lund. Riktigt jobbig resa.. "grannarna" (3 st) mitt emot har pratat konstant sen vi lämnade Stockholm. Okej, det är väl trevligt för dem att ha någon att prata med men enligt mig respektlöst mot andra att sitta och prata om allt och inget i 3 timmar.. Barn och vuxna försöker sova, koppla av och läsa.. Nä, inte ok tycker jag men äntligen stiger dem av nu i Alvesta.

Annars har vi haft en jättebra helg med super (!) väder trots att väderprognoserna visade regn till en början. Stort plus! Tror inte det hade varit hälften så mysigt att få uppleva Stockholm i regn och rusk. Det är tråkigt att behöva åka hem, men det ska ändå bli skönt att komma hem till sin egen säng, dusch, garderob oh kylskåp! Haha för att behöva köpa varenda liten grej man behöver hela tiden kan bli jobbigt efter ett tag. Men hotellet kunde inte varit bättre, det fanns verkligen allt på frukostbuffen, rummen var fina och design inredda med tillgång till allt möjligt behövligt när man är ute och reser.

Tänkte berätta lite mer utförligt imorgon vad vi hittat på för dem som är intresserade av det.. Med lite bilder från staden och från min shopping. Det blev en hel del :)

Natti på er



KOMMENTARER



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: