2013-05-09

 
Hej vänner! Hoppas allt är fint med er. Själv vaknade jag för ungefär 2 timmar sen. Har jobbat övertid inatt. Det var ändå helt ok trots att jag hade jobbat förmiddagspasset också igår. Nattpassen varar ju bara sex och en halv timme så det var ju en baggis för mig som annars brukar jobba helgens mördarpass. På tal om helg så ska jag börja jobba helgskift once again, dock bara sex veckor denna gången. Fram tills semestern. Så det betyder att jag är ledig i...... 8 dagar från start nu! och det känns helt grymt skönt :)
 
Imorgonbitti åker vi till huvudstaden, så jag har en del att fixa idag. Det ska bli super roligt :) verkligen sorligt att jag under mina 22 år inte besökt Sthlm tidigare! haha
Ska bli otroligt skönt att bara "vara" en hel helg iallafall, det behöver vi!
 
Annars så rullar det mesta på som vanligt, tog tag i mig själv och beställde linser förra veckan, (börjar bli gammal) eftersom jag inte gärna använder mina glasögon dygnet runt. Dem kom igår så nu har jag satt i dem. Ovant och irriterande men man får ju vänja sig.. skönare än att vara halvt blind ;-)
 
 
Min lilla solstråle. Tänk att du blir 4år snart.  ♥
 


KOMMENTARER



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: