JENSENS BØFHUS

 
Hej i solen!
 
Sitter i soffan och har precis målat naglarna med mitt nya lack jag köpte igår. Jag blir dock aldrig nöjd med färgen på lacken jag köper.. ville ha ett enkelt och "nude" lack men konstigt nog lyser de alltid igenom fast ja målar två lager. Kanske ska man använda bas och topplack? har faktiskt aldrig gjort det. Är det bara för skyddet och hållbarhetens skull eller blir färgen också bättre av ett bra baslack... någon som vet? Aja, förutom måla naglarna har jag käkat en skål mannagrynsgröt framför nån film på trean. En ganska skön lördagsmorgon :) Alex är på utbildning på jobbet idag och slutar vid tre tiden så då ska vi nog ut och övningsköra lite. Det går bättre och bättre :) Ikväll är det melodifestivalen final (call me a nerd if u want to) och vi ska se den hemma hos min mamma, och vet ni, vi ska grilla! mmmmm :) ska bli mysigt.
 
Igår kväll var vi och käkade på jensens bofhus på emporia, hade bokat bord där för en lite försenad 1års middag. Vi firade ju ett år den 4e :) det var mysigt och gott men efter ett andra besök där kan vi nu konstatera att det finns bättre och mer prisvärda restauranger. Efter det körde vi hem till Alex föräldrar en stund sen var det hem och dags att sova eftersom A började jättetidigt idag. Jag var trött jag med så kröp ner samtidigt.. :)
 
 
 
 
 


KOMMENTARER


Postat av: Anonym

Fint :)

2013-03-11 @ 20:46:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: