Utställning

 
Hej vänner!
 
Skrev inte iförrgår och inte heller igår just bara för att jag inte hade någon lust. Men ni har inte missat något, jag har inte gjort något speciellt i dagarna, i måndes lagade jag ytterligare lite viktväktarmatlådor och sen tog vi det mest lugnt på kvällen. Igår vilade jag lite efter jobbet sen åkte jag och Alex och storhandlade. Han slutar ganska sent så tiden bara rann iväg och klockan var 20:15 innan vi var hemma och började packa upp. Sen blev det tv.
 
Imorgon är det näst-sista jobbdagen på denna veckan och jag längtar så till helgen.. dels för att jag blir så fruktansvärt trött av att jobba förmiddag och dels för att det händer lite roligheter :) Imorgon efter jobb ska jag iväg och simma med min pappa, det ska bli kul, vi träffas inte lika ofta som förr så jag värdesätter de stunder v             i har ihop. Ska bli skönt att basta också, kan nog vara något av det "härligaste" som finns!
 
På fredag ska jag inget annat att bre ut mig i soffan (som vi säger på skånska) eftersom lördagen och söndagen kommer bli lite mer händelserika så vill jag unna mig en hemmakväll där jag inte gör många knop. :) På lördag morgon ska vi tidigt till hässleholm på Milos första utställning. Min med för den delen! Inte riktigt min grej egentligen, eller ja jag vet ju inte eftersom jag aldrig provat men milos uppfödare ville att vi alla "valpköpare" skulle ge det en chans och återträffas där samtidigt :) så det ska bli spännande. Nervöst!! Efter utställningen ska jag hem och fixa mig inför fest, ska följa med lollo och fira Elins födelsedag!
 
Söndag blir det nog en sväng till emporia och middag på jensens på kvällen! Jag och Alex firar ett år ihop på måndag men då jobbar jag em så får ju passa på! Älskar dig älskling :)
 
Fullspäckat som sagt. Nu ska vi se tv oh gosa med Milo! Detta åt jag idag för er som undrar :) mmm..
 
 


KOMMENTARER



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: