Godkväll

 
Hallå igen!
 
Ni var några stycken som tittade in här idag. Väldans massa faktiskt. Kul! Vi får se hur många av er som fortsätter läsa när det blir en massa matbilder och points =) Tänkte bara titta in och berätta att jag har varit flitig idag, storstädat lägenheten med fokus på toan, bara den la jag nog två timmar på. Så nu skiner den :) Utöver detta har jag lagat matlådor inför veckan. Lagade 4 lådor korvstroganoff m ris på viktväktarvis! lyckades ju tillochmed få till ett rim där ;) nä men jag tröttnar nog på att äta det hela veckan så ska nog laga några till imorgon av en annan rätt. Nu kör vi!
 
Vet att många rynkar på näsan när en 21 åring säger att hon äter efter viktväktarna, man tänker att det bara är 40 plussare som går på viktväktarna men så är det faktiskt inte alls. Jag går ju visserligen inte på några möten eller betalar för det, de gjorde jag bara i 2 månader.. MEN utav allt jag har provat så är detta faktiskt det enda som funkar! Det enda som gjort att jag har hållt vikten. Visst kan det vara tråkigt att räkna upp all sin mat i points MEN (igen) så kan du själv spara och fördela dem hur du vill, vill du äta något onyttigt så väljer du det själv.. och ändå går du ner i vikt. hur bra? ;)
 
Nu ska vi se burlesque på 3an! bästa filmen :)
 
 
 
 
 
 
 
 


KOMMENTARER



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: