Tänd ett ljus

 
Åh så mysigt det är med julmusik och så avslappnad de gör en. Innan i eftermiddag när jag kom hem släckte jag ner, tände massa ljus, gjorde en snabb jul-spel lista på spotify och började laga mat till mig och Alex. Så skönt. Tacos käkade vi idag. Direkt efter middagen gick A och la sig och vila lite, och jag bänkade mig framför xboxen och SSX igen =) frustrerande nog blir det svårare och svårare och jag tror jag körde samma bana minst 15 gånger för att klara utmaningen.
 
Sen körde vi en runda till citygross och nu för en stund sen var Alex mamma här och hälsade på. Imorgon ska vi baka lussebullar och sen på kvällen ska jag och A till centersyd på vip kväll. Ska träffa upp halva min familj där som också ska dit. :-)
 
 
Stora syster och lillebror idag
 
 


KOMMENTARER



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: